• Bermula dari Bandaraya Warisan Pesisir Pantai K.Terengganu hingga ke Melaka Bersejarah, Ziq Bakery And Cake sentiasa menghidangkan sesuatu yang segar untuk anda.
  • Bersatu Jika Usahawanita Mahu Berjaya - Perutusan Ulung Pengerusi Usahanita Terengganu.
  • Blog Ini telah Dirasmikan YAB Dato' Ahmad Said Pada 7.5.2010
  • Apa Guna Berkawan Kalau Tidak Saling membantu
  • LOVE MOON. Mudah lagi menyenangkan,mudah difahami dan dipelajari, skim insentif yang senang, mudah diuruskan dan mudah juga untuk ditiru.
  • Kunjungi Manje D' Beauty. Web:http://www.manjedbeauty.com.my/ TEL:+609- 6225778, 016-2031778,016-4405778 FAX: +609- 6223778 E-Mail:info@manjedbeauty.com.my

Thursday, April 29, 2010

Apa Ertinya Nombor Satu Bagi Usahanita Terengganu?

Ramai yang percaya, nombor membawa tuah. Ada pula yang percaya nombor juga mampu membawa padah. Tidak kurang pula ada yang langsung tidak percaya. Namun begitu, nomor satu penting bagui usahanita Terengganu kerana ia memberikan indikasi bahawa Usahanita Terengganu kini sudah berusia satu tahun.

Kalau nak diukur pada tahap IQ kanak-kanak, kami ni dikira sebagai masih mentah dan perlu banyak lagi belajar. Kami merasa amat bertuah, kerana walau pun baru setahun namun kami mempunyai sahabat dan handai yang sentiasa bersedia untuk membantu dalam persatuan.Malah, Puan Presiden sendiri menumpukan sepenuh perhatian terhadap kami.

Beliau sentiasa ada bila kami memerlukan. Dalam usia setahun, kami akan terus melangkah. Kalau pun rebah, kami sama sekali tidak akan menyembah lagi kepada kegagalan. Cukup sudah selama ini kami hanya mampu mengumpul angan-angan sedangkan yang lain terlalu sibuk mengumpul kejayaan. Kami tak salahkan Siti dan kami percaya, selepas berlalunya malam, pasti akan muncul siang dan siang itu milik kita. Doakan kejayaan kami.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Follow usahanita on Twitter

USHANITA LINK

PERHATIAN SEMUA Buat Duit Secara On-line di rumah..layari di sini
Program Pembangunan Insan Oleh Wan Zulkifli Layari di sini